24.7.2011

Karkkisukat

Näistä sukista tuli niin söpöt ja herkullisen väriset hauskoine raitoineen, että nimesin ne karkkisukiksi :) Lankoina Novitan 7 veljestä valkoinen ja polkka, kummatkin lankavarastosta..
Puikot sellaiset kilisevät ja vanhat kokoa 3½.
Koko noin 38.
Ohje ihan oma perussukkien ohje.

Noista kilisevistä puikoista sen verran, että pitkään olen ajatellut kokeilla bambupuikkoja, mutta kun en koskaan muista ostaa niitä! Sellaisia ei tältä pikkukylältä löydy, ja sitten kaupungissa käydessä asia ei koskaan muistu mieleen. Paitsi sitten tietysti heti kotiin palatessa.. Ja sitten ketuttaa niin että kirjoitan ison muistilapun niistä puikoista ja laitan rahapussiin. Enkä varmasti seuraavalla kaupunkireissulla muista katsoa sitä muistilappua, joten tilanne on taas sama :) Tiukka tavoite on hommata ne puikot vielä tämän vuoden aikana..





6 kommenttia:

  1. Hauskat sukat. :) Minä en neulokaan enää vanhoilla kilisevillä puikoilla. Kyllä bambut on vaan hyvät. Ja uusi ihastukseni, eebenpuiset. Niitä vaan ei oikein mistään saa ja hintaa löytyy sen verran, että kovin monia niitä ei viitsi ostaa. Veikkaanpa, että kun kerran olet bambuja kokeillut, niin vanhat jää laatikon pohjalle. :)

    VastaaPoista
  2. Hih, ihanat sukat! Minä neulon sukkia kilisevillä sekä bambuisilla puikoilla. On totta, että bambuiset on paremmat, mutta kun mulla on ilmeisesti niin rajut otteet ettei ne kestä vaan katkeavat. :D

    VastaaPoista
  3. Kiva kun tulit lukijakseni ja löysin uuden blogin.
    Kauniit sukat, kaunis piha, somat pienet lapsoset. Minä neulon mieluiten värjätyillä koivuisilla. Ne liu'uttavat lankaa sujuvasti, kunhan vain malttaa ottaa puikot käsiin. Pinnille lisäys, että eebenpuiset mustat puikkoni olen ostanut Tallinnan Karnaluksista.

    VastaaPoista
  4. Todella suloiset sukat, jotenkin niin raikas tuo väriyhdistelmä! Mun on varmaan pakko lainata ideaa joskus (itse olen tehnyt vaan 4 kerroksen raidoilla yksiväristä ja polkkaa vuorotellen, mutta nuo 2 kerroksen raidat näyttää paljon paremmilta)!

    VastaaPoista
  5. Kaunis yhdistelmä, polkka ja valkoinen. Raitalankojen yhdisteleminen muihin antaa aina hienoja ulottuvuuksia!

    VastaaPoista
  6. Aivan ihanat sukat. Todella kiva väriyhdistelmä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥